ログイン
言語:

WEKO3

  • トップ
  • ランキング
To
lat lon distance
To

Field does not validate



インデックスリンク

インデックスツリー

メールアドレスを入力してください。

WEKO

One fine body…

WEKO

One fine body…

アイテム

  1. 大学紀要
  2. 語学研究
  3. 29巻(2014)

Investigating changes in peer feedback

https://doi.org/10.34577/0000004169
https://doi.org/10.34577/0000004169
c7e4c8ae-954a-4c61-a2e9-5c1a669f4f3b
名前 / ファイル ライセンス アクション
RoloffRothman Investigating changes in peer feedback (410.6 kB)
license.icon
Item type 紀要論文 / Departmental Bulletin Paper(1)
公開日 2016-05-20
タイトル
タイトル Investigating changes in peer feedback
言語 en
資源タイプ
資源タイプ識別子 http://purl.org/coar/resource_type/c_6501
資源タイプ departmental bulletin paper
ID登録
ID登録 10.34577/0000004169
ID登録タイプ JaLC
アクセス権
アクセス権 open access
アクセス権URI http://purl.org/coar/access_right/c_abf2
著者 Roloff Rothman, Jennie

× Roloff Rothman, Jennie

WEKO 5500

en Roloff Rothman, Jennie

Search repository
抄録
内容記述タイプ Abstract
内容記述 Peer feedback is a controversial, yet often used tool in the writing review
classroom; however, its popularity in the EFL context continues to grow with
each year. Most research has focused on whether or not it is effective rather than
on what it looks like, or how students develop their feedback skills over time.
This study investigates this topic by introducing a specific method of peer
review training. Preliminary results show that the student feedback does change,
and primarily in a positive sense, over time. It also supports training for students,
but it remains unclear whether this particular training method was effective.
言語 en
書誌情報 ja : 語学研究

巻 29, p. 1-14, 発行日 2015-01-01
出版者
出版者 国際基督教大学
言語 ja
ISSN
収録物識別子タイプ ISSN
収録物識別子 09133615
戻る
0
views
See details
Views

Versions

Ver.1 2023-05-15 11:07:12.644265
Show All versions

Share

Mendeley Twitter Facebook Print Addthis

Cite as

エクスポート

OAI-PMH
  • OAI-PMH JPCOAR 2.0
  • OAI-PMH JPCOAR 1.0
  • OAI-PMH DublinCore
  • OAI-PMH DDI
Other Formats
  • JSON
  • BIBTEX

Confirm


Powered by WEKO3


Powered by WEKO3