WEKO3
アイテム
Improving the Correspondence between the Academic Potential of University Students and Their Subsequent Academic Performance
https://doi.org/10.34577/00000979
https://doi.org/10.34577/00000979715ca0cb-86ee-4c52-aafe-9bacf6e8894c
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1999-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | Improving the Correspondence between the Academic Potential of University Students and Their Subsequent Academic Performance | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.34577/00000979 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
著者名(日) |
Rackham, David W.
× Rackham, David W.× Domondon, Andrew |
|||||
書誌情報 |
国際基督教大学学報. I-A, 教育研究 en : Educational Studies 号 41, p. 41-59, 発行日 1999-03-31 |