WEKO3
アイテム
"Educational Transition from Colonial Rule to Independence-Its Complexities and Interpretation : The Case of Zimbabwe "
https://doi.org/10.34577/00000953
https://doi.org/10.34577/000009533de969ee-5074-444c-9a94-c6f90004f0b6
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1997-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | "Educational Transition from Colonial Rule to Independence-Its Complexities and Interpretation : The Case of Zimbabwe " | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.34577/00000953 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
著者名(日) |
上別府, 隆男
× 上別府, 隆男 |
|||||
書誌情報 |
国際基督教大学学報. I-A, 教育研究 en : Educational Studies 号 39, p. 211-235, 発行日 1997-03-31 |