WEKO3
アイテム
The Educational Significance of the American Seminar Method : A Case Study of Herbert B. Adams and the Johns Hoplins Seminary.
https://doi.org/10.34577/00000933
https://doi.org/10.34577/000009336eaddca9-d74b-4ab6-808a-d12a41f5f67d
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1996-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Educational Significance of the American Seminar Method : A Case Study of Herbert B. Adams and the Johns Hoplins Seminary. | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.34577/00000933 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
著者名(日) |
Tachikawa, Akira
× Tachikawa, Akira |
|||||
書誌情報 |
国際基督教大学学報. I-A, 教育研究 en : Educational Studies 号 38, p. 23-39, 発行日 1996-03-31 |