WEKO3
アイテム
The Role of Form-focused Instruction in Second Language Learning
https://doi.org/10.34577/00000987
https://doi.org/10.34577/0000098709fce6c5-b721-4fa9-8476-c10477284351
名前 / ファイル | ライセンス | アクション |
---|---|---|
![]() |
Item type | 紀要論文(ELS) / Departmental Bulletin Paper(1) | |||||
---|---|---|---|---|---|---|
公開日 | 1999-03-01 | |||||
タイトル | ||||||
タイトル | The Role of Form-focused Instruction in Second Language Learning | |||||
言語 | en | |||||
言語 | ||||||
言語 | eng | |||||
資源タイプ | ||||||
資源タイプ識別子 | http://purl.org/coar/resource_type/c_6501 | |||||
資源タイプ | departmental bulletin paper | |||||
ID登録 | ||||||
ID登録 | 10.34577/00000987 | |||||
ID登録タイプ | JaLC | |||||
ページ属性 | ||||||
内容記述タイプ | Other | |||||
内容記述 | P(論文) | |||||
著者名(日) |
Yuasa, Fumiko
× Yuasa, Fumiko |
|||||
書誌情報 |
国際基督教大学学報. I-A, 教育研究 en : Educational Studies 号 41, p. 215-237, 発行日 1999-03-31 |